dzieki. wszytskie testy juz zrobione. wychodzi na to ze linka od recznego sie blokuje. mam pyttanie w zwiazku z tym. maja mi w takim malo wyspecjalizowanym warsztacie wymienic ta linke - czy to bedzie skomplikowana robota dla nich? bo nie wiedzieli jak jest mocowana i ile im sie zejdzie, i czyy jest jedna czy osobne do kazdego kola. czy srednio ogarniety czlowiek w skodach zrobi to w 2 godziny ?? octavia to tdi 110 KM z tarczami z tylu z 2000 roku
błędy
Zwiń
X
-
błędy
podłączylem kolegi auto - audi a4 - i wyskoczyły takie błedy:
Zwróć do 08 -------------------------------------------------------
Kontroler:
Zauważ: Nadmierne Błędy Comm
Skacząc Zwrócić do 15 - Poduszek powietrznych
Zwróć do 35 -------------------------------------------------------
Kontroler: 8L0 862 257 L
Komponent: ZV - Pumpe D05
Kodowanie: 00000
Sklep #: WSC 06335
3 Błędy Znalazło:
01367 - Centralny Blokujący czas przebiegu Pompy Przewyższył (Prawdopodobny Wyciek)
35-00 - -
01366 - Otworzył dzięki Sygnał Trzasku
35-00 - -
01365 - Zamknij się / Otworzyć Witkę: Wewnętrzny
29-00 - Krótki do Ziemi
bedę wdzieczny jak ktos mi powie o co chodzi! dzięki serdeczne!
-
-
Kto to tłumaczył ? ? ?
Masz zarejestrowane dane wypadku (crash)DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Dokładnie tak jak napisałem.
Zarejestrowane dane wypadku, czyli poduchy zostały odpalone i otwarty centralny zamek w chwili wypadku.
Sensor do wymiany lub "regeneracji" a w centralnym zamku błędy do skasowania.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
Komentarz